FAQ

Brug for hjælp?
Find svar på de mest stillede spørgsmål her!

Indhold, der kan skjules

Levering & Afhentning

Hvad koster levering?
Gratis levering
i DK til GLS pakkeshop på ordrer over 499,-
Ellers kun 49,- til GLS pakkeshop og 79,- med GLS hjemmelevering.

Hvor lang er leveringstiden?
Vi sender alle pakker inden for 1-2 hverdage!
påregn dog 1-2 dages ekstra leveringstid under udsalg og kampagner.

Kan jeg følge min pakke?
Du modtager et trackingnummer fra os, så snart vi har oprettet en pakkelabel til din pakke. Her kan du følge din pakkes vej til dig!

Hvor lang tid har jeg til at hente min pakke hos pakkeshoppen?
Din pakke skal afhentes i pakkeshoppen inden for 7 kalendage.

Hvad nu, hvis jeg ikke er hjemme til at modtage min pakke?
Har du valgt hjemmelevering ved bestilling, og er du ikke er hjemme til at modtage din pakke, når GLS leverer, vil din pakke blive indleveret hos din nærmeste GLS pakkeshop, hvor du kan hente den.

Har du derimod bestilt din pakke til afhentning hos en pakkeshop, men har ikke mulighed for at afhente den inden for tidsfristen, skal du kontakte GLS. Ofte kan de forlænge liggetiden hos pakkeshoppen.

Hvordan bestiller jeg med afhentning på jeres lager?
Du vælger blot "Afhentning" i kurven.
Din ordre kan afhentes i vores garn-showrooms åbningstid.
Du finder åbningstiderne her.
Du modtager en mail, når din ordre er klar til afhentning. Den er typisk klar inden for et par timer.
Din ordre skal afhentes senest 7 dage efter bestilling.

Returnering

Hvordan returnerer jeg en vare?
Du returnerer en vare ved at udfylde den vedlagte returseddel og lægge den i pakken sammen med den/de vare(r), du vil returnere. Du kan vælge at bruge den forudbetalte returlabel, som er vedlagt i din pakke. Det koster 49,-, og fratrækkes dit returbeløb. Denne klistres over den gamle fragtlabel, og herefter indleverer du blot pakken hos din nærmeste GLS pakkeshop!
Du kan også vælge selv at købe porto andetsteds.

Er du svensk kunde, står du dog selv for returnering. Her vedlægger vi ikke returlabel i pakken. Du finder vores returadresse i vores generelle handelsbetingelser.

Hvor lang tid har jeg til at returnere vare?
Lever en vare ikke op til forventningerne, kan du returnere den inden for 14 dage fra modtagelse.

Kan jeg ombytte til en anden vare/størrelse?
Vi kan desværre ikke ombytte til en anden vare eller størrelse i forbindelse med returnering. Ønsker du en ny vare eller anden størrelse, skal du lægge en ny ordre.

Hvordan returnerer jeg en vare til jeres lager?
Uanset om du har fået leveret din ordre med GLS eller afhentet den på vores lager, kan du altid vælge at aflevere din returordre på vores lager. - Helt gratis.
Du kan returnere din ordre i vores garn-showrooms åbningstider.
Du finder åbningstiderne her.
Vi vedlægger ikke returlabel i ordrer, hvor afhentning er valgt.

Hvornår modtager jeg pengene for min returordre?
Når vi har modtaget din returordre, behandler vi den inden for 7 dage, og du vil herfra kunne se pengene på din konto i løbet af 1-2 dage. Vi sender dig også en mail, når pengene er på vej.

Spørgsmål til produkter

Har du brug for hjælp til størrelse, eller spørgsmål til et produkt?
Send os endelig en mail eller brug chatfunktionen på webshoppen, hvis du har brug for mål på et produkt, eller har et hvilket som helst andet spørgsmål!
Du kan skrive til vores kundeservice på mail her - Så står vi klar til at hjælpe!

Reklamation

Hvor lang reklamationsret har jeg?
Du kan som udgangspunkt reklamere over en vare i 2 år.

Hvad dækker min reklamationsret?
Du kan reklamere over en vare, som havde en fejl/skade før brug, eller hvis en vare går i stykker ved brug på grund af fabrikationsfejl.

Jeg har modtaget en vare med fejl
Det beklager vi meget! Send os en mail på info@butikvisholm.dk med dine ordredetaljer og billede af fejlen, så hjælper vi med at finde en løsning!

Min vare er gået i stykker ved brug - Hvad gør jeg?
For at oprette en reklamationssag skal du sende os en mail med din ordreinformation og billede af fejlen på info@butikvisholm.dk - Så finder vi sammen en løsning!

Club Visholm

Hvad er Club Visholm?
Club Visholm er vores kundeklub, hvor du optjener 5% i bonus på alle dine ordrer! Du kan desuden finde alle dine tidligere ordrer, og følge med i din ordrestatus på din profil, når du tilmelder dig.

Hvordan bliver jeg medlem?
Du tilmelder dig Club Visholm lige her!

Koster det noget at være medlem?
Det er helt gratis at være medlem af Club Visholm!

Hvordan fungerer det?
Når du tilmelder dig Club Visholm, optjener du 5% i bonus, hver gang du shopper hos os - Det går helt automatisk. Du optjener 1 point for hver 1 kr, du shopper for.

Hvordan indløser jeg mine point?
Når du har optjent nok bonuspoint, kan du indløse dem til rabat på din næste ordre på butikvisholm.dk eller i vores fysiske butik. Du indløser dine point online nederst på siden her!

Hvordan ser jeg, hvor mange point jeg har?
Du ser dine point på siden her.
Når du er logget ind, kan du her se dine optjente point, en point-oversigt samt indløse dine point.

Hvad hvis jeg returnerer en vare?
Returnerer du en varer, som du har optjent point på, bliver disse fratrukket igen ved en returnering.

Hvor længe er mine point gyldige?
Dine point er gyldige ét år fra de er optjent.

Særlige betingelser:
- Point kan ikke anvendes med tilbagevirkende kraft.
- Point kan ikke udbetales i kontanter eller konverteres til kroner.
-Når du opretter en konto, accepterer du samtidig at modtage mailmarketing fra os. Samtykke kan til enhver tid trækkes tilbage ved at sende os en mail
her.